tirsdag den 24. januar 2012

Sundhed længe leve

Eller måske ikke.... min lille idé om at leve noget mere sundt fungere bare ikke rigtig i længden. Jeg startede morgenen ud med noget banan-pære yoghurt, Absolut favorit, og en banan, efterfulgt af en madpakke med forfærdelige rugbrødsmadder (det er virkelig bare IKKE noget jeg bryder mig specielt meget om). Da jeg så kom hjem lavede jeg mig en fin skål med diverse frugter (okay måske kun tre slags, men stadig..) og så stod aftensmaden på den lækreste salat med kylling og brød lavet af min skønne Mooooarrr... Bare lige for at demonstrere hvor sundt og godt det så ud:


Men jeg må selvfølgelig indrømme at det hurtigt blev erstattet med det her i stedet..


Jeg kan dog sige det ikke helt er mit eget lager, men en lille sød ven's, som tilfældigvis hedder google :P heeh.. Men mit slik føler sig vidst heller ikke alene i mængden af chips og chokolade i massevis, men det taler vi ikke for højt om..
Men hvad er det dog jeg spotter ud af øjenkrogen :O det er da minsandten en åben chips pose på mit bord ved siden af, som bare ligger og ser helt forladt ud... må ikke.. må ikke... okay kan ikke modstå det, shhh...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar