onsdag den 18. januar 2012

Snow???

Jeg synes det er en lille smule ærgerligt der slet ikk har været noget sne her til vinter.. Den er godt nok ikke helt slut, og selvom det selvfølgelig stadig godt kunne nå at komme, tvivler jeg nu en smule på det. Men man ved jo aldrig, vejret har jo ændret sig så meget de sidste år så man kan vist ikke rigtig stole på årstiderne.. Det var i hvert fald en fesen sommer vi havde og nu en vinter uden noget sne.

Selvom jeg dog godt kan se fordelen i at der ikke er noget sne, når man tænker på den kæmpe katastrofe der kommer når bilerne ikke kan komme frem. Og jeg må da også indrømme det er rart ikke at skulle cykle i skole med 10cm sne. Men når det nu alligevel er så koldt ville det da være flot med en smule sne

Det får mig til at tænkte tilbage på sidste år hvor jeg var på efterskole, hvor der faldt utroligt meget sne.. og en dag efter skole gik jeg ud i skoven sammen med tre andre fra min klasse og tog nogle flotte billeder i sneen.
Frederik, som er fotografen der har taget billederne, er helt og aldeles fantastisk til at fotografere og hvor ville jeg ønske nogle af hans skills ville smitte over på mig, hehe..

Så her er et lille hyggeligt tilbage kig på den dejlige sne på efterskolen:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar