onsdag den 18. januar 2012

Crack effect

Jeg har da helt glemt og fortælle om denne super cool neglelak jeg købte 'back in time' Det er en crack effect neglelak, som krakelere så snart man har ligger den på. Man kan dermed se den skrigende farve nedenunder. Her har jeg gjort det ved først at lægge en base coat, derefter en skrigende pink farve, og så har jeg lagt den sorte 'crack effect' lak over, og til slut selvfølgelig top coat for at det ikke falder af.
Til dem der ikke læser på pakken før brug eller noget, vil jeg bare lige fortælle, at det er bedst kun at strøge over én enkelt gang med 'crack effecten'. Så bliver det bedst! :)
Billederne er godt nok taget et par dage efter jeg lavede dem, så de er ikk lige så pæne i kanter, men bare så i lige får en lille idé om hvordan det så ud:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar