onsdag den 18. januar 2012

Golden Glitter

For et par måneder siden fandt jeg en ny idé/måde at dekorere mine negle på. Med GLIMMER :) og selvom jeg normalt ikke er så meget til guld, var det lige den eneste farve glimmer jeg havde på det tidspunkt.. Men her er min glimmer negle, som bl.a. ville være super lækre til nytår!


beklager det dårlige billede, men her kommer der lige en lille video om hvordan man laver sådan nogle negle:
Silver Glitter Nails


men det med den lille farve krise er der selvfølgelig blevet gjort noget ved siden, så nu har jeg da over 10 forskellige farver, muhaha... Jeg fik disse mikro små glimmer dåser af min søster, efter en lille detaljeret Ebay-ønskeseddel til jul..

og i en af de 24 pakker i min julekalender som jeg havde fået af min søde veninde var der minsandten også nogle lækre små glimmer dåser, men pludselig opdagede jeg at jeg stort set havde de samme farver glimmer i forvejen helt uden jeg vidste det, så her er de:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar