onsdag den 18. januar 2012

Nytårs fortsætter!

Jeg har (som mange andre) været igang med at tænke på en lille nytårsforsætter.. Trods de mislykkedes forsøg fra de forrige år, har jeg endnu ikke opgivet håbet om at fuldføre mit nytårs fortsæt! Men i modsætning til de andre gange vil jeg denne gang prøve at lave en lidt mere realistisk liste:

Så her er min lille nytårsfortsætter:

1. Spar på mine penge!!!!
2. Begynde at løbe-træne (selvfølgelig på det laveste niveau ever til at starte med..)
3. Nyde endnu et år med mine bedsteveninders tilstedeværelse.
4. Drik mere vand og lev (måske bare en lillebittesmule) sundere.
5. Holde på mine nuværende fantastiske kontakter.
6. Være satans kreativ.
7. Værdsætte min familie endnu mere.
8. Blive bedre til at rydde op og holde orden.
9. Lær en masse nye mennesker at kende.
10. Lev livet!

Happy New Year everybody!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar