søndag den 17. juli 2011

ZZzzzzzzzz....

Det var en virkelig hyggelig fødselsdagsfest hos Ina fra igår til idag, hvor jeg havde det sjovt med de gamle FLE-hoveder og lærte nogle nice nye tyskere at kende. (og fik udforsket mit tysk lidt, høhø ikke så nydeligt), og da det bare var så nice blev vi oppe til kl. 6, og fik dermed kun 3 timers søvn den nat, inden folk begyndte at stå op, hvilket gjorde at jeg selvfølgelig også vågnede, flot..... men altså siden jeg ikke jeg ikke har lukket et øje siden da, vil jeg nu lægge mig til at sove en velfortjent lang nattesøvn (hvis jeg selv skal sige)

Og i morgen står dagen på stor rengøring og så er det vist også på tide at jeg finder nogle spændende idéer til hvad jeg kan skrive i min blog, for indtil videre har det ikke lige været det vildeste jeg har skrevet..... men don't worry, det kommer.. håber jeg, haha. mit største problem lige nu er at jeg ikke har så mange billeder af det jeg gerne vil skrive om.. men det finder jeg vel nok ud af :) goodnight people...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar