fredag den 15. juli 2011

Oprettelse af min Blog

Tja, der er efterhånden mange der har en blog, og jeg synes det lyder mega sjovt og spændende, så jeg blev da selvfølgelig fristet til at lave en blog selv.. Men efter som jeg er den største computer-mogol EVER, havde jeg en smule problemer med at oprette og designe min blog. Og i tænker sikkert alle; hvor svært kan det være!, men... DET FANDME SVÆRT! men anyway nu har jeg langt om længe fået den lavet med hjælp fra min søde veninde Julie og min dejlige søster Natasia.. og selvom jeg ikke helt er tilfreds med den bliver den ikke anderledes foreløbig :) Men i skal nok regne med en ændring senere hen....

Jeg glæder mig allerede utroligt meget til at begynde med at blogge, og mine indlæg kommer nok til at handle om alt muligt random jeg lige finder på. Det kan bl.a. være små ture jeg har været på, hvad jeg har lavet i løbet af dagen eller hvad jeg har købt for nylig, og da jeg elsker at være kreativ på mine negle og med makeup, kommer mine indlæg nok også til at handle lidt om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar