torsdag den 21. juli 2011

Genbrug

Min søster og mig tog forleden dag på Genbrug, og selvom det lyder vildt nedern, var det faktisk hyggeligt nok. Vi var i fire forskellige butikker, to Røde Kors og to Kirkens Korshær. Røde Kors butikkerne var ikk så cool, da de ikke havde så meget spændende at kigge på, og samtidig synes jeg det var ret dyrt i forhold til at det er genbrug, så ingen penge til dem i denne omgang, sorry. Kirkens Korshær var til gengæld meget billig, se bare her.............................................



I den ene Kirkens Korshær fandt jeg et lækkert brunt bælte som jeg faktisk gik og manglede, så det var jo dejligt at de lige havde sådan et til billige penge.




Samme sted fandt jeg et par mega nice højtaljede shorts med knapper hele vejen op ad maven. Lige min smag. Jeg fik bæltet og de højtaljede shorts til en samlet pris på 25kr...... KA-CHING, siger jeg bare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar