torsdag den 21. juli 2011

Min elskede Siham


Igår havde jeg besøg af min dejlige veninde Siham, og GUD hvor er det længe siden vi har været sammen.. Det har været svært at få tiden passet ind med sine andre venner end fra FLE, mens jeg var på efterskole, men heldigvis har jeg ikke mistet konkakten med smukke Siham på trods af efterskolen, og det er jeg virkelig glad for, for hun betyder utrolig meget for mig. Så derfor var det rigtig rar at vi begge havde tid igår, så vi lige kunne mødes.. Billede er et ret gammelt billede af os fra for ca. 1,5år siden, som jeg fandt sidste dag jeg kiggede mine billeder på computeren igennem, og jeg synes altid det er sjovt at finde gamle billeder frem, man helt har glemt er blevet taget :) hehe



Og så havde hun da lige noget dejlig chokolade med.. TOFFIFEE!!!!! Mmh...... lækkert!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar