søndag den 2. oktober 2011

Velkommen i rodebutikken

For et stykke tid siden var jeg ved at gå amok over mit tøjskab! Der var simpelthen bare ikke plads til noget som helst mere. Hver gang jeg skulle putte det rene tøj ind i skabet stod jeg håbløst med tøjet i hånden og ingen plads i skabet.. og det endte da også tit med at tøjet blev proppet ind på højkant mellem det andet tøj, og det var bestemt ikke lige mig, for som det perfektionist-menneske jeg er(når det gælder nogen ting), kan jeg ikke klare sådan noget rod og uorden, når det handler om mit tøjskab, for det er det eneste sted på mit værelse, som jeg obsolut skal ha' orden i....




... og ja, der er sku nok en grund til at tøjet skal puttes ind på højkant tilsidst, når der er så meget af det. og for at være lidt mere præcis om hvor meget tøj der egentlig er, har jeg til ære for min blog, talte hver et stykke tøj som var i mit skab og endte på et samlet tal på 266 stykker tøj... omg.. :) hæhæ..
Efter en grundig sortering kom jeg da ned på omkring lidt under de 200, for jeg må jo nok indrømme at jeg har lidt svært ved at smide ting ud... man ved jo aldrig hvornår man lige får brug for de ting igen.. men synes nu jeg fik sorteret alt det grimme gamle tøj, som bare har lagt i mit skab alt for længe fordi jeg ikke orkede at rydde op i det.


Men ak ja, efter en masse hård arbejde (og dog) blev det jo til en hel halv hylde fri.. og selvfølgelig lidt ekstra plads over hver bunke tøj, mmh lækkert.. så nu er der jo plads til at SHOPPE!! hvis pengepungen bare kunne følge med den lille tanke, men nej desværre... :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar