søndag den 30. oktober 2011

African Safari

Det seneste negle-design jeg har lavet var med inspiration fra et billede jeg fandt på en anden blog med kun nail designs my heaven....  Dette var hvordan billedet jeg fandt så ud:


Den er virkelig bare flot, så den blev jeg selvfølgelig nødt til at prøve at lave, hø hø... selvom jeg aldrig rigtig har designet sådan nogle små ting før kastede mig ud i det med mine nye små pensler og det her var så hvad jeg kom frem til:





De blev godt nok ikke helt så flotte som dem hun havde lavet, men jeg synes nu selv det var rimelig godt af at det var første gang jeg prøvede sådan noget småt noget og med de nye pensler.. Jeg beklager at billederne ikke er så tydelige, men jeg har ikk lige det bedste kamera man ka' få :) hæhæ...
Men som sagt ca. en million gange før elsker jeg at lave negle, så hvis nogen skulle få lyst til at få lavet deres negle af mig til en hyggelig fest eller bare en ganske normal hverdag, skal i endelig sige til... jeg er altid frisk :) Har endda overvejet at lave min egen lille business med negle, så jeg kunne tjene et par øre til de mange ventede julegaver man snart skal til at købe :) men nu ser vi lige.... til at starte med er det bare en skønno interesse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar