søndag den 30. oktober 2011

A better View

Et af mine allerførste indlæg på min blog var om et af de negle-designs jeg har lavet, men billedet var ret utydeligt, så det var meget svært at se hvad jeg havde lavet, og som jeg vist nok skrev sidst, kunne jeg ikke finde den video som jeg fik idéen fra (da jeg det sværre ikk er så godt til at finde på sådan noget selv, øv øv). Men idag da jeg sad og kedede mig og søgte lidt rundt på youtube fandt jeg den endelig xD yay!!!! så her er den:

Easy and Simple nail art


Jeg synes den er mega nice og utrolig simpel at lave.. det eneste det måske lige kræver inden man går igang, er en tynd pensel, og hvis i ikke har det, er der et tidligere indlæg om hvor jeg købte mine pensler. Men det skal lige siges at på det tidspunkt jeg lavede dem selv, havde jeg ingen pensler, og lavede det i stedet med tandstikker.. det tog så en del længere tid, men det kan lade sig gør. Enjoy xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar