søndag den 2. oktober 2011

Loving Ebay

Som overskriften nok siger i sig selv, så ELSKER JEG EBAY!! Det er simpelthen fantastiske ting man kan købe derinde til stort set ingen penge.. og her kommer et af mine hidtil bedste køb indtil videre....:




De lækreste pink pensler til at lave nail art designs med!! blev lykkelig da pakken ankom, for selvom jeg nu har formået at lave nogle ret flotte negle uden pensler indtil videre (hvis jeg selv skal sige det, hæhæ) har jeg nu ikke kunne lave alt hvad jeg gerne ville da jeg desperat har manglet nogle tynde pensler til at lave små detaljer med.. så nu kan i se frem til endnu flottere blog-indlæg om mine negle.. xD
Penslerne kostede 2,29pund tilsammen, som cirka svarer til onkring de 20kr... even more love on ebay <3
Det første billede er fra hjemmesiden, og det nederste er de pensler jeg modtog, men selvom de ikke er helt samme farve som på billedet, gør det nok ingen forskel. Så kan man også nemmere se på penslen, hvor meget neglelak der er på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar